May 27, 2015

Miss Independent

Dulu, aku tak pernah dapat layanan macam orang lain..
Aku tak dapat apa yg diorang dapat..
Padahal kedudukan aku sama macam diorang..
Inilah hati perempuan, tak pernah lekang dari rasa cemburu..
Walau dah lama berlalu, perasaan tu masih ada..

Apa yg boleh aku buat?
I can do nothing! Selain dari menangis, yes nothing..aku tak mampu nak luahkan perasaan ni kt sesiapa melainkan Allah..hanya aku yg faham apa yg aku rasa..
Aku cuma fikir, mungkin ada hikmah disebalik ini..
Hikmah besar yg aku bakal dapat nanti..
Aku hanya perlu pendam rasa ni,buat macam tiada apa yg berlaku..
aku perlu kuat..dan aku perlu buat kering..lagi fikir, lagi la sakit..

For all you know, 
I am strong..
And,
I am Miss Independent..



2 comments :