September 26, 2016

Nombor

Dah sebulan lebih saya perasan..
Sebab hari-hari saya akan buka whatsapp nombor awak..
Tapi kosong..
Gambar profile takda, last seen takda, status pun takda..
Maksudnya?
Kenapa awak tak sudi dah nak save nombor saya?
Kenapa taknak bagi saya tengok whatsapp awak?
Kenapa nak jauhkan diri dari saya?
Atau awak dah blocked nombor saya supaya saya tak boleh nak send chat kat awak? :'(
Awak tahu tak saya terseksa macam ni?
Awak tak kesian ke buat saya macam ni?
Sedihnya.......
:'( 

No comments :

Post a Comment