November 25, 2016

Maafkan saya

Walaupun sebelum ni banyak kali aku dah cakap, tapi aku still nak cakap lagi..
Ampun maaf dipinta, dari hujung rambut hingga ke hujung kaki..
Andai ada salah dan silap, harap dimaafkan..
Harap tiada dendam antara kita..
Jika ada, please tell me personally..
Jika aku ada berhutang apa-apa, halalkan lah..tapi kalau tak boleh nak halalkan, again, ask me personally..
Im here..

Ya, aku tak mampu nak minta maaf secara personally, atas sebab-sebab yang tertentu..yang kalian sendiri tahu sebabnya..

Sekali lagi, ikhlas luhur dari hati, aku minta maaf di atas segala perbuatan aku yang mungkin kurang menyenangkan kalian..aku minta maaf dunia akhirat..
Diharap kalian tidak menuntut apa-apa lagi dari aku di padang masyhar nanti..
Harap ukhuwah yang selama ini terjalin antara kita, diberkati olehNya..aminnn 

Semoga kita semua diampunkan dosa oleh Yang Maha Pengampun..
Dan dapat menikmati syurga diakhirat kelak.. 
amin......

No comments :

Post a Comment