December 19, 2016

Selamat Pengantin Baru Is

Bulan 12, bulan penuh kenduri..
Tapi yang pasti bukan kenduri aku, tapi kenduri kawan-kawan..
Dan salah seorangnya, kawan satu matriks aku, Iskandar..

Terima kasih sudi jemput..
Terima kasih atas sikap professional awak, sudi lagi menjadi kawan saya..
Dan untuk tidak menghampakan, saya usaha jugak attend your wedding & Alhamdulillah, sampai ke destinasi dituju..

Sangat terharu dengan layanan dari family..
Semua masih ingat saya, especially mak..memang terkedu & rasa sebak jugak bila mak masih kenal & peluk saya..
Dengan adik tak payah cakap la, dah macam adik saya sendiri...
Abang-abang semua tegur saya..sangat tak sangka diorang masih kenal saya..
Alhamdulillah, silaturrahim ini yang saya inginkan..

Im speechless..hanya Allah sahaja yang tahu perasaan ini..
Terima kasih semua..semoga ukhuwah kita  berkekalan hingga ke syurga, amin..

Buat Iskandar & Pasangan, 
Selamat Pengantin Baru..
Semoga berbahagia selalu, semoga dapat membina keluarga yang sakinah dan mawaddah..
I'm very happy for you :)

No comments :

Post a Comment